Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 27 jan Loppis

TIF Loppis öppnar kl 10.00 idag lördag. Sjögrens Önska butik har skänkt jättefina saker. Vi har separat avdelning för dessa fina sakerna. TACK Sjögrens! Välkomna hälsar loppisgruppen

• 25 jan johnny andersson

Härlig handbollsdag imorgon fredag. Först Sveriges semifinalmatch i EM 17.45 och sedan tar man sig till Österlenhallen för att se derbyt Tomelilla mot Di Vide kl 19.30.

• 23 jan johnny andersson

Konkurrensen blir stor på fredag 26/1 19.30. Då spelar Tif mot Di Vide i Österlenhallen, samtidigt spelar Sverige semifinal i Em. Så klart hoppas vi att vår trogna publik föredrar live handboll. Väl mött!!

Rapportera

• 21 jan TIF bjuder ALLA till fest!

Alltså inget krav på att vara medlem i TIF. Välkomna

• 20 jan johnny andersson

TIFs hemmamatch i handboll Div 4 mot Växjö idag lördag är inställd.

• 17 jan Till supporter

Du har sett helt rätt att TIF har en konstgräsplan. TIF Styrelse har varit tydliga till oss ledare att TIF sparar planen från tunga maskiner som sliter på planen. TIF vill ha så lång ”livslängd” så möjligt på vår egen konstgräsplan. Dessa maskiner kostar dessutom pengar. Man kan sammanfatta det med att styrelsen tagit ett strategiskt och ekonomiskt beslut.

• 17 jan Supporter

Varför tränar inte våra seniorlag på IP?
    Såg att dessa tränade på kommunens gemensamma plan vid kastanjeskolan på kvällspromenaden.
    Vi har en konstgräsplan men utnyttjar den ej eller jag har fel?

• 16 jan Jonas Stålhammar

Tack Poppe och Montan för hjälpen med maten igår!

• 12 jan Lars Montan

Instämmer med Brosson o grattar Marta som verkligen ställt upp för TIF