• 6 sep 2013 Randig

• 6 sep 2013 Randig

Staffanstorp. Kan vara årets viktigaste match. Kämpa

• 6 sep 2013 Match!

Dam drabbar samman med Gärsnäs på IP imorgon 14.00!!
    Kom och heja!
    Vill man se mycket fotboll så spelar våra ungdomslag matcher dessförinnan!
    Heja Tif!

• 5 sep 2013 Robin Lindén

Vi behöver inga målkameror vi har ju Ronney Lantz och det är vi mycket tacksamma för.
    MVH

• 5 sep 2013 Ronney Lantz

Bästa herr håson, man får nog undra vad du i så fall hade i ditt te?

Du är ute på djupt vatten men inte bara det utan djävligt djupt vatten när du ifrågasätter mig som fotograf och detta tillika i en gästbok som alla kan läsa. Det har jag inga problem i och för sig med men att du vill påstå att jag manipulerat bilden är ärekränkning. Bevisa att jag gjort det i så fall. Minst en handfull människor såg i kameran redan några minuter efter det hänt och där en av dem är sportskribenten Fredrik Sörensson att bollen tog där den tog. Jag skrek direkt efter situationen till domaren att jag har det på bild men ingen respons tyvärr från honom. Men håson du får tro precis vad du vill men att så tvivel mot mig i min yrkesroll som fotograf är mycket kränkande och vidare diskussion tar jag inte i någon gästbok.

• 4 sep 2013 håsanson

Nej, si den gubben gick inte, käre Ronney! ”Bevisbilden” i YA i måndags tror jag inte på. Jo, i så måtto att Du placerat bollen där efter matchen och knäppt bilden. Men att Du under matchens gång skulle haft turen/skickligheten att fånga just det ögonblick, när bollen träffade hjulet – det tror jag inte på. Allra helst som man inte ser den minsta tillstymmelse av spelare på bilden i fråga. Sitter dom vid långlinjen och dricker te? Men OK, bilden visar ju så mycket, att bollen pga av hjulet nog inte är över kritstrecket. Är det inte möjligt att vika det där hjulet utåt?

• 4 sep 2013 Förälder

I kväll spelar våra p 97/98 mot liga 06 ett litet derby..;-) välkomna och förresten sugen på en kopp kaffe? Kiosken är öppen;-)

• 2 sep 2013 Mikael Björk

Hej alla glada Tiffare.
    Vill betona vikten av att hålla god ton i gästboken. Helt okej att vara anonym men inga påhopp. Nu väntar ju en spännande slutspurt för dam och herr i fotbollen.

• 2 sep 2013 Tryckfelsnisse

Dödsängeln verkar tänka lika illa som han skriver....

• 2 sep 2013 troget fans

Så är vi då tillbaks i gnället igen. Kan inte förstå, inlägget av " dödsängel". Har aldrig varit med om att, ett lag står och faller med en spelare. Trist med skador, men laget spelar vida oavsett vem som är borta.En eloge till killarna som efter en mindre bra halvlek kommer ut och spelar som ett nytt lag.