• för 2 dagar sedan Besökare i Folkets Park

Håller med dig Anders Nilsson. Så trevligt att ses och umgås. Tomelilla som samhälle skall självklart ha en eget majbål!! Bra jobbat TIF!!!!

• för 2 dagar sedan Anders Nilsson

TIFs valborgsfirande på campingplatsen i Välaområdet blev en succé.
    Vi räknade till över 400 besökande. Vårsångerna och vårtalet blev bra. Majbålet brann säkert med fina flammor trots starka vindar.
    Till nästa år bör vi fundera på några fler kringarrangemang.
    Tack Paul Hallberg, Eva Lärka, Ann-Helén och Eve för hjälpen.
    //Anders N

• för 5 dagar sedan Till supporter

Jag tycker man skall väldigt försiktig att uttala sig om man inte har rätt lägesbild. Skandal är ett mycket starkt ord och du skickar signaler till frivilliga ledare som jag vet gör sitt bästa för att A-plan skall bli spelduglig igen. Såklart vill TIF lagen spela på vår A-planen. Men konstgräs funkar ju i allsvenskan så då bör våra lag osså kunna spela på konstgräs.

• för 5 dagar sedan Supporter

varför ser a planen ut som en sandlåda? Skandal att damerna och herrlaget spelar på konstgräset ännu

• för 6 dagar sedan Roger Olsson

Mix
    Konstgräs. Vi har tyvärr fått snömögel på A-planen och den har ännu inte repat sig efter vintern. Vi hoppas på sol och värme.

• för 6 dagar sedan Mix

Var spelar a-laget i morgon på gräs eller konstgräs

• för 6 dagar sedan Välkomna till Loppmarknad ida

Vi öppnar kl 10.00. Allt är som vanligt. Ni kommer fynda, träffa trevliga människor att umgås med och kunna köpa en kärv!! Varmt välkomna hälsar TIF LOPPIS

• 13 apr Rejält randig

Mats Meterolog och Pepe Eng var bra. Tack även till Högis och spelarna som förgyllde dagen!

• 13 apr Tack till TIF vänner

Vill passa på att tacka TIF vänner och alla som hjälpte till kring vår trevliga träff idag på IP. Först kul underhållning av Peppe Eng och Tor Andersson som berättade härliga historier från förr. Bästa var nog den om mannen som råkade komma in i ett maratonlopp i Oslo. Efter Peppe/Tor så åt vi pyttipanna och umgicks. Dagens kröntes med 3 poäng till TIF. Kan en tiffadag bli bättre ?? Tror faktiskt inte. FORZA TIF !!

• 11 apr Från IP:s ideella krafter

Tack Dan! Kul med uppskattning. Såklart hade vi önskat att vår A-plan var bättre men gödning, sol och vatten kommer göra susen.