• för 5 dagar sedan Felix

• för 9 dagar sedan Loppisgänget

Idag 18 juli på Tomelilla marknadsdag har LOPPIS öppet kl 10-14. Varmt välkomna

• 1 jul supporter

några nyförvärv på väg in?

• 31 maj Till Berra

Skönt att du Bertil är nöjd.

• 31 maj bertil olsson

STORT TACK ! fick i kväll kontakt( genom en annan LEGEND, " MUMIN " ) med Tomelilla legenden/Nestorn Sven - Åke Håkansson. Så alla mina frågor/funderingar fick ett klockrent svar. Så nu har jag min historia om den signerade NEWCASTLE bollen.

• 31 maj Bertil Olsson

Minns osså en av mina FAVO spelare, ” MUMIN ”

• 31 maj Bertil Olsson

Då är vi det på spåren 👍så jag var inte helt ute o cykla 😉😉 nu skall vi bara ha NEWCASTLE matchen Lycka till i kväll mot Nisse Bagares Skurup 👍dom har man vunnit mot 😉tränade bl. a Anderslöv BOIK, tror vi hämta en 3a även i Tomelilla 😉😉

• 31 maj Till Bertil

Ny klubbvilla invigdes 1962. Tror även ståplatsläktaren byggdes då eftersom TIF spelade i div. 2 (dåvarande näst högsta serien) det året.

• 31 maj bertil olsson

Har nu fått svar från Karin på kansliet. I 100 års boken står det att " NYA IP " invigdes 1962. Fortsätter o kolla om matchen !!!

• 31 maj bertil olsson

Hört nu, att det INTE var invigning av ny IP. men kanske någon till byggnad !! ev. läktare.. Jag har nämligen fått en boll, signerad av NEWCASTLE laget 1960 !!! och skulle varit på en match i Tomelilla !!!!