• 16 aug 2013 supporter igen

Vill också se "Zukke" Ahmed på spets , vill HIF ha honom borde han väl platsa i start elvan

• 16 aug 2013 supporter

Klös finns nog i truppen, men för tillfälligt saknas nog självförtroende att Våga och att vara Striker. Jag hoppas och tror att de nervknutarna släpper imorgon och att hösten kan se riktigt ljus ut för vårat representations lag. En idé som jag har är att Joel M går upp i anfallet. Men det är ju inte jag som tar ut laget.
    FORZA TIF

• 16 aug 2013 Undrande

Money har aldrig lyckats ge Brantevik till framgångar. Vad tjänar deras anfallare? Hur går det för ungdomslagen i Brantevik/Rörum?

• 16 aug 2013 Mullvaden

Surt sa ängeln. Inför säsongen talades det mycket om att vår spelartrupp saknade rutin, men de som saknade mest rutin, var ju vår ledarstab som ju inte alls förstod skillnade mellan divIV och div III. Och inte heller hade förmågan (stolthet) att lyssna in betydligt mer erfarna fotbollsledare. Som bl.a. förespråkade mera "klös" i anfallet. Ska nu denna dumhet och flathet föra oss direkt ned i div IV? Att sedan Brante betalar några spelare, 2st, betydligt mer än hela vår ledarstab är ju en helt annan svart femma.

• 16 aug 2013 Matcher!

Då har vi en helg med massor av hemma matcher!
    Kom och heja på alla våra lag Unga som "Gamla"!
    Heja Tif!!!

• 14 aug 2013 Ronney Lantz

7 olycksaliga minuter och det var kört. Visst kom 3-1 men Jim sänkte oss än en gång till med sitt 4-1 och Brante tog sina tre poäng och inte mycket att orda om det.

Det positiva är att vi gjorde två reduceringsmål, målskillnaden kan vara tungt vägande till slut och som matchen utvecklades i andra halvleken så befarade man än mer salt i det öppna försvaret vi hade då. Men allt ligger i våra egna händer och bara till att ta lärdom av dagens match, spotta i nävarna och komma igen, glöm ej att Tif brukar förgylla vår höst. Kommer lite bilder i galleriet under morgondagen. Forza TIF!!!

• 14 aug 2013 Zxzzzz

Io för sig ska ÖFF ta pengarna nånstans ifrån men !!!
    60 för vuxen ......kanske ok ?
    MEN 20 kr för ALLA mellan 0 - 16 år !!!!!!!
    Skandal kan man tycka !! Eller ???

Ooppss! 3-0 tiÖFF

Ooppss! 3-0 tiÖFF