• 21 aug 2013 Kolla fakta

Du 'Änglafans runt hela österlen' menar du att TIFs lag är gammalt? Då har du inte så bra koll på genomsnittsåldern.
    Att inte egna unga spelare får chansen är ju också totalt fel. Tobbe Andersson är väl 17 år och har spelat många matcher från start och 16-årige Ahmed har gjort flera inhopp. William är inte egen produkt men också under 20 så ditt inlägg hade inte många rätt.

• 21 aug 2013 Änglafans runt hela österlen!

Se på PSV EindHoven som satsar och släpper fram sina ungdomar. Om nu ny tränare ska hyras in så snälla prektiga FS var inte för stolta utan ta in goda råd utanför er egna trängne krets. Ny tränare är viktig signal för alla om satsning eller stagnation. Om listerlandet kan bjuda motstånd mog HIF så kan även österlen.

• 20 aug 2013 Ronney Lantz

Min önskan är att det ibland omständiga spelet elimineras så gott det låter sig göras och att givna målchanser sitter.

Hörs kanske dumt att nämna senaste matchen hemma med 8 mål gjorda men mot bättre motståndare som nu vankas finns det inte råd att missa så pass många rena målchanser. Och de högst förmodligen betydligt färre chanser som kommer framöver måste förvaltas på ett bättre sätt, tänk mindre och "bara" stänk dit dem.

Vi har mycket goda möjligheter att få ett bra bokslut för vad jag och säkert många andra sett så är det 2 lag som är bättre än övriga där vi har kvar att möta ett, resterande är lag som vi kan rubba tveklöst. Men som sagt, en nagelbitare vankas det med stor sannolikhet att bli. H T!!!

• 20 aug 2013 Till Änglaåskådare

"Zukke" har varit på semester och har därför inte varit tillgänglig sedan höststarten. Han kommer hem denna veckan.

• 20 aug 2013 Randig själ

Nu stundar 3 tuffa bortamatcher mot andra lag som också kämpar kring det nedre strecket. Jag hoppas att vi är bra tränade och piskar Tollarp, Staffanstorp och Svedala. Mellan dessa mtacher möter vi Olympic o Hyllie vilka vi har god chans mot om den berömda TIF andan plockas fram. Sen avslutar vi mot Höllviken borta o Nosaby hemma.
    Med hungriga vältränade pågar klara vi detta

• 20 aug 2013 Änglaåskådare runt IP

Varför får inte vårt nya jätte löfte ZUKKE visas upp inför sin hemmapublik. Ingen betvivlar väl att han tar en plats i A-laget med sin bollmotagning,tecknik och målfarlighet. Han kan kanske till och med bli tungan på vågen nu i slutet. vi har inte råd med några taktiska misstag. Är det vår lagledning eller HIF som bestämmer? Nu kör vi pågar så kontraktet blir klart!

• 19 aug 2013 Lars M

Grattis till storsegern mot Klagshamn. Njut ett par dagar sen är det dax för Tollarp på söndag. Alla inser ju hur betydelsefull denna match är o dessutom borde vi vara ganska revanschsugna efter förlusten där i fjol. Fullt ös ifrån början och spela en enkel poänggivande fotboll

• 18 aug 2013 Ronney Lantz

Absolut LG men e pågabiden hemkommen från semestern och hur är det med fysiken och dylikt efter denna?

• 18 aug 2013 LG

Håller helt med "supporter" att nog borde Zukke platsa i vårt A-lag med hänsyn till hans teknik , snabbhet och framåtanda. Tyvär har våra motståndare Klgshamn kvar att möta, så vi kan nog inte hoppas för mycket på målskillnaden. Vi behöver vinna mot ett mer oväntat lag-varför inte då börja med Tollarp!

• 17 aug 2013 Ronney Lantz

Detta artar sig till att bli en riktigt räli nagelbitare. Från Hyllie just nu på en femteplats till Svedala precis under det förhatliga strecket skiljer endast 7 poäng. Vi parkera för tillfället på en sjundeplats med den bästa målskillnaden på de lag som följer under oss (räknar bort hopplöst avsågade Klagshamn, skulle de klara ut sin minst sagt prekära situation så är det varken mer eller mindre ett under).

Tror att inte ens Alfred Hitchcock skulle kunna skriva ett bättre manus till denna höst och dess upplösning huruvida stanna kvar eller ramla ur serien. Men jag är optimistisk givetvis hur det slutar för di blå/vita randiga.