Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 28 nov 2023 johnny andersson

Kom i god tid på fredag när våra handbolls herrar möter Ystapågarna. Matchstart 19.30, förra säsongen blev det ”lapp på luckan” och tyvärr fick en del vända i dörren. Vi hoppas på mycket folk även på fredag och som vanligt god stämning i hallen!!

• 27 nov 2023 Roger Olsson

Mix jag undersöker detta och återkommer håller med dig till 100%

• 27 nov 2023 Mix

Jag är inte omöjlig på att sponsra julgransinnsamling men när man skickar förfrågan om sponsring via sms då tappar jag intresse hade varit mer genuint om jag fått 1️⃣ samtal.

• 23 nov 2023 Framtiden

Några nyförvärv på väg????
    Vilka lämnar ?????

• 22 nov 2023 Supporter

Vad sker i våra lag seniorlag?

• 14 okt 2023 till poletten

håller med, ingen självklarhet med sk satsningar, men säg inte att gå från gamla sexan till gamla femman är ett jättekliv för normalt div fyra lag som tomelilla if

• 14 okt 2023 Wikipedia

Stab är en krets av medhjälpare/personal runt en militär chef[1] eller företagsledare som biträder denne att leda verksamheten. Den militära staben leds av en stabschef och kan betjänas av ett stabsförband som svarar för stabens skydd, samband, underhållstjänst och transporter.

• 14 okt 2023 polletten

Rapportera

• Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

• 10 okt 2023 Lars Montan

Håller med "att ni orkar". Lycka till Joel o tack för att Du bidragit med att vi gått upp i div 3.