• 12 jan TIF

Idag fyller Marta Persson 90 år GRATTIS! Hon har gjort mycket för TIF genom åren.

• 1 jan Någon har glömt släcka

Jag bor granne med idrottsplatsen och ljuset är tänt på konstgräsplanen sedan flera timmar tillbaka men jag ser ingen som sparkar fotboll. Jag hoppas någon läser här, och som kan åka och släcka ljuset.

• 18 dec 2023 optimisten

då har vi fått en hint om hur -24 slutar

• 17 dec 2023 Julgransgruppen

Hör och häpna! Vi säljer som bara den och nu på morgonen har vi varit iväg och hämtat fler julgranar. Idag har vi öppet kl 09.00-15.00. Det är damlaget som säljer och hjälper er. Vi kör REA på våra små entrégranar och dom köper ni för 40 kr styck. Såklart får ni saker från vår loppis när ni handlar av oss. VÄLKOMNA!!

• 16 dec 2023 Div 3

Välkomna till TIF
    Nu gör vi en kanon säsong👍👍

• Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

• 15 dec 2023 Julgransgeneralen

Försäljningen går bra. Idag har vi hämtat hem fler julgranar så kom och köp. Vi är tacksamma att ni köper er julgran av Tomelilla IF och därmed gynnar föreningslivet för såväl unga som gamla. Idag fredag stänger vi kl 18.00. Lördag och söndag har vi öppet kl 09-15. Välkomna!! Såklart finns det julsaker till er från vår Loppis!

• 13 dec 2023 Div 3

Ska vi inte ha fler nyförvärv?????

• 9 dec 2023 Div 3

Om inte det bara ska bli en retur biljett till div 4 behövs det nyförvärv
    Inget som sticker ut i dagens match