• 27 sep 2013 Ronney Lantz

Förlust med 29-32 ikväll mot H43.

Pågarna kom absolut inte upp på sin högsta nivå och om jag räknar rätt så missade de 3 straffar som exempel. H43 var betydligt mer säkra på sina lägen men trots detta så hade vi möjligheter att göra det till en jämnare match flertalet gånger men siktet både när det gäller på målet som passningar var ej inställt tillräckligt bra tyvärr. Nåja, första matchen med nya aktörer som skall spelas in och Björns filosofi hur spela tar givetvis lite tid att sätta men jag tror att med tanke på de perioder pågarna hade ikväll som såg bra ut lovar gott inför framtiden. Bilder kommer troligvis senare under morgondag. H T!!!

• 27 sep 2013 Ronney Lantz

Upprop!!!! Ikväll krävs en mycket god ursäkt för att inte ge sig upp till sporthallen och heja fram våra handbollspågar i premiärmatchen (div.3 19.30) mot H43.

Har ni inte sett pågarna spela så kan jag lova er en upplevelse för med ny tränare och en del andra nyförvärv tillsammans med en hel hoper skolade spelare sedan innan tror jag att det kommer till att bli jäkligt bra. Kom igen tiffafolk för det är inte bara sparkebollen som glädjes av fans på läkaren. H T!!!

• 22 sep 2013 Anders

Damerna och deras ledare och sektion förtjänar ett stort fång rosor för en kanon säsong som ännu ej är till ända.

• 22 sep 2013 Ronney Lantz

Härligt Robin och kan väl utan säga för mycket att ni gjort en helt godkänd insats, skoj som attan och det mycket tack vare dig bl.a att vi har ett "reservlag 2" av god kvalité. Keep up the good work!

Lustig P97/98 match idag mot Svedala. Dålig första halvlek som logiskt stod 0-3 där det blev omvänt i andra. Svedalas 4-5 mål i slutet av matchen som tillika kom på en frispark förstår jag inte riktigt domarens hantering av situationen, tror att mer än jag väntade på ett gult kort till vår spelare som det tycktes men icke och våra pågar var absolut inte med på noterna, hm? Men kan väl inte säga mer än att Svedala vann ändå inte orättvist med deras stolpträffar och en? ribbträff. Bilder från matchen kommer under kvällen. H T P97/98!!!!

• 22 sep 2013 Robin Lindén

Idag avslutade TIF U2 säsongen med att bortaslå Gislövsdals IK med 11-2.

• 22 sep 2013 L-G

Helt rättvist . Och bättre kondition. Hemma poängen mot Trelleborg kan visa sig mycket värdefull i slutspurten . Bra kämpat tiffare .

• 22 sep 2013 Ronney Lantz

Kommer!

• 22 sep 2013 Catherine Thiesen

Lycka till med Matchen idag P16 hoppas på många mål :)

• 22 sep 2013 P16

Idag spelar p97/98 mot Svedala hemma kl 16.00.Välkomna och titta på och även Ronny med kameran :-)

• 21 sep 2013 Ronney Lantz

Töser, givetvis grattis till er osse där ni slog era motståndare med 9-0!!