Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 13 sep 2013 Ronney Lantz

Gör inget L-G bara ente pågarna har hjärnspögen å ja ser redan fram emot korven ;-) Å en sag ti pågar, ni ska ränna så ni får haffa etter ånnen! HAJA TIF!!

• 13 sep 2013 L-G

Ber om ursäckt att mina hjärnspöken är ovanligt aktiva i dag.. men de har säkert lugnat ner sig tills i morgon kväll ..med 3 friska poäng . Även Lennart , Annchristin med vännen Christer , Torgny får plats på IP och kan njuta av den goda korven vid vinst ..

Självklart ränar jag oxå med Loffe ,Stig S ,Ralle,Hugo J, samt Ragnar P

Självklart ska Modig ta med sin kära Carina

• 13 sep 2013 L-G

samling IP lördag Ronny L, Hson,Casper , Kalle , Mecki , Figge , Mix och Modig ,Timmy ,Mumin , Mickael H ,Poppe , vid vinst serveras korv och konjak på kvällen åt Mumin i allafall
    Bosse B är oxå välkommen även Sven H nu ger vi järnet pågar

Rapportera

• 12 sep 2013 Vila sig i form?

Är våra änglar övertränade vilket skulle vara förklaringen till tappet i slutet av två matcher. På lördag ska alla vinnarskallar vara påskruvade. Från båset ända upp till ståplats. XQW

• 12 sep 2013 Ronney Lantz

OBS!!!
    Handbollen. På tisdag så kommer jag upp och tar nya bilder på herrtruppen och hoppas att alla kan vara där då. Men är väl en utopi antar jag men de som inte kan då får antingen ni själva fixa eller ev. på torsdagen innan träningsmatchen av mig om jag kan fota då.

//Hovfotografen!

• 12 sep 2013 oförstående

om träningar inställs på denna nivå såfår ni skylla er ssjälva
    men minska arvodet

• 11 sep 2013 Mikael Björk

Det är klart vi/TIF/du&jag vill och har ambitionen att stanna kvar i DIV III. Nu skall vi stötta våra randiga herrar så kommer det gå vägen. Vi har det i egna fötter. Vi kanske ligger något lägre än vi hoppats men inte hade vi räknat med toppstrid ?? Eller ?? Så jag tycker helt okej. Nu gäller det och vi fixar det !! Lite otur i två matcher men nu vänder föhoppningsvis detta.

Damerna verkar gå mot kvalspel och skall bli kul att följa. Våra ungdomslag gör bra resultat.

För någon vecka sedan vann en utbildad tiffare vid namn Max Olsson DM med MFF. Ikväll spelade Ahmed Zukanovic med Skånelaget mot Halland. Hos oss finns möjligheten till utveckling, gå vidare uppåt eller stanna kvar på en hög lokal nivå och spela fotboll.Således är vår framtid ljus och vi blickar framåt mot nya framgångar tillsammans.

• 11 sep 2013 Ronney Lantz

Handbollspågarna med Björn Grön som ny tränare spelade träningsmatch ikväll i Korsavadshallen, 3 x 20 minuter och blev förlust med 33-26 mot ett rejält satsande IFK Simrishamn. En del fumlande med bollen rakt igenom matchen men sådant skall fixas till och skall under Björns ledning bli intressant att följa pågarna kommande säsong och där Björn själva spelade lite emellanåt osse ikväll, skoj. Bilder från kvällens match kommer i bästa fall under eftermiddagen imorron men kan lova rejält med sådana då som plåster på såret och hoppas Abbes finger är ok på studs. HAJA PÅGARNA!!

Angående allt som skrivs just nu om fotbollen, sant eller inte sant så tror jag att oavsett så är det vuxna människor som det handlar om och detta bör/skall betyda att alla tar sitt ansvar allt till fromma för TIF. H T!!!!