• 21 sep 2013 Ronney Lantz

Efter holmgången uti Svedala så måste jag bara lugna ner mig i kronhjortsland och visst sjutton brööööölade de mer och högre än vanligt när jag lite så där sidan om nämnde att vi vann idag ;)

Stort grattis trots ett lite krampaktigt spel från två lag som synes vara tagna av allvarets stund och fasiken hörru ni vad en klocka kan gå långsamt innan domaren flöjtar för full tid, hm. Men tycker att vi sett till hela matchen var det bättre laget så därför vann vi rättvist. Nu slog tydligen Tollarp lite oväntat Trelleborg men vi står tycker jag på i alla fall betydligt fastare mark men inget hej, ja ni vet vad. Blåstället på lördag i den svåra bortamatchen mot seriesuveränen och varför inte kriga till oss en poäng?

Bilder från dagen kommer men blir kanske inte förrän först imorron. H T!!!

• 21 sep 2013 Uno

Från Svedalas Hemsida:

Förlust 0-1 (0-0) hemma mot Tomelilla
    Referat senare

• 20 sep 2013 Johnny A

Ronney! Tackar för bilderna å handbollens vägnar!!

• 20 sep 2013 Ronney Lantz

Jepp, om inget annat dyker så dyker jag upp i Svedala.

• 20 sep 2013 Anders igen

Du följer nog herrarnas Lantzen och jag damernas. jag ringer nog och får update

• 20 sep 2013 Ronney Lantz

Har lagt ut lite bilder från handbollspågarnas träningsmatch igår.

Helt riktigt Anders och bara till att ge järnet från början. Fokusera på uppgiften från första minut och det skall kunna bli hur bra som helst. FORZA TIF!!!

• 20 sep 2013 Anders

Imorgon smäller det! Herrar och damer har båda borta match kl 13:00. Kämpa, Våga, Vill! Hoppas och tror på varsin 3 poängare.

• 17 sep 2013 Tifare

Tur att vi har duktiga ungdomar på väg upp:-) Tänk på det!!!

• 17 sep 2013 trogen publik

Det måste vara tråkigt för alla i ledningen och tränarna att ständigt lyssna på allt gnäll. Jag tycker det är just att de spelare som gjorde att laget gick upp i trean skall försöka hålla sig kvar där. Köper man nya spelare (och för vilka pengar) skall de kanske ha betalt och då måste också befintliga spelare få det. TÄNK OM!!!!!!!!!

• 17 sep 2013 buster målskytt

Alla ledare önskar en renodlad målskytt i laget utom .....
    om sejouren endast blir ett år så bär hela ledningsstaben ett stort ansvar p g a bristande ansvar obefintlig fingerspets känsla vid lag uttagning, obefintlig lyhördhet, toppa laget vid rätt tillfällle.
    På tal om målskyttar är vår egen Markus N också skadad? Vid vårt prekära tabell läge borde det vara uteslutet för alla och en var att ställa in träning och åka bort, så skedde inte på Gunnar Nordahls tid