• 2 sep 2013 Tryckfelsnisse

Dödsängeln verkar tänka lika illa som han skriver....

• 2 sep 2013 troget fans

Så är vi då tillbaks i gnället igen. Kan inte förstå, inlägget av " dödsängel". Har aldrig varit med om att, ett lag står och faller med en spelare. Trist med skador, men laget spelar vida oavsett vem som är borta.En eloge till killarna som efter en mindre bra halvlek kommer ut och spelar som ett nytt lag.

• 2 sep 2013 lg

roligt att vår urrandige kamrat håsansson äntligen vaknat upp så nu väntar vi med spänning på resultatet av hansmurvelarbete
    1897 eller 1917 nu åker vi alla tll s-torp och skriker fram de våra

• 2 sep 2013 lg

rätt uppatttat o m det ska bli målså ska skottet vara riktad motmålställningen och ibland hjälper inte ens detta då domaeteamet har en mindre lyckad dag - lg

• 2 sep 2013 dödsängelen i det blå

2 gånger mattias andersson öser in mål i lägre div män de passade inte in i vår trupp då våra s.k. målskyttar kan inte ens pricka målet vid friläge totte saknas verklingen på hela planen att lyssna in är en styrka om man lyssnar på rätt persson

• 1 sep 2013 håsanson

En får tacke för att lördagens hemmamatch drog igång på utsatt tid, dvs klockan fjortonhundra! Kanske är det mitt inlägg för nå’n vecka sedan i saken som fått TIF-ledningen att agera. Inte vet jag, men jag lutar åt att driftige ordförande, Micke Björk rutit till och fått herr domaren att hålla tiden. Hur som helst: TACK!!!

• 1 sep 2013 orolig Tiffare

Nu väntar en tuff avslutning för herr A i div 3.
    De 5 lag vi har kvar att möta i höst tog vi 2 poäng mot i våras.
    Men vi är förmodligen bättre nu, eller!.
    Sen har ÖFF, Svedala o Tollarp match Klagshamn under dessa 5 omgångar.
    Nu gäller det att stå upp, träna o kämpa som fan under resten av säsongen

• 31 aug 2013 Ronney Lantz

Grattis damer, surt pågar!

Pågarna var kraftigt tillbakapressade i första halvleken och ingen kan på fullaste allvar påstå att mitt med flera andras påstående att Olympic skulle kunna lett med ett eller två mål till istället nu med de 0-1 som det var.

I andra halvleken kommer ett betydligt mer taggat randigt lag ut och kvitterar genom, märk väl "manne" och ingen annan ganska omgående innan den hett diskuterade situationen strax efter inträffar där allt tyder på att vi skulle fått vårt 2-1 mål godkänt. Jag kommer att lägga ut en del bilder från matchen kanske under kvällen eller annars imorron där var och en kan dra sina egna slutsatser på den situationen bland annat.

En tajt tabell blev nu än tajtare men jag ger trots första halvlekens mindre goda insats ändå pågarna godkänt för deras andra, synd bara att vi inte hittade rätt lite tidigare redan under första halvleken med det men bollen är rund påstås det, hm! H T!!!

• 31 aug 2013 Dam!

Härligt damer!

• Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!