• 30 aug 2013 Ronney Lantz

Så vänder vi på bladet och vilar inte på några före detta matcher med utmärkta resultat, det gäller alla våra lag.

Imorgon 11.00 och 14.00 spelar vårt damlag (borta) respektive herrlag (hemma) betydelsefulla matcher, hoppas på riktigt tända aktörer för som jag ser det så kan det mycket väl betyda mycket värdefulla poäng att lägga i kassen. Och varför inte stötta dem vi supportrar med vår närvaro? Så kom igen folk! H T!!!

• 30 aug 2013 Mums!

Det var gott!!! Tif personalen tackar för den goda frukosten de fick av Ungdomssektionen!!!

• 29 aug 2013 Ronney Lantz

Här ei di lynt.

• 28 aug 2013 Lars M

Till Damer A
    Nu gäller det att ha all fokus på Vollsjö matchen. Bry er inte om andra resultat i serien utan lägg all energi på er egen match. Ös på!

• 27 aug 2013 Ronney Lantz

Tja du herr ordförande, du vet lika bra som jag med flera andra att gör man det för den goda sakens skull så känns det oftast inte speciellt betungande. Ideellt arbete har en sorts belöning som inte liknar någon annan. Haja TIF!!!

• 26 aug 2013 Mikael Björk

Tål att upprepas herr fotograf och det är att dina bilder är en av dom viktigaste inslagen på vår gästbok. Håller sidan levande. Tack ! / Micke

• 26 aug 2013 Ronney Lantz

U1 vann kvällens derby mot Lunnarp med 3-1. Bilder från matchen fixar jag till strax.

• 26 aug 2013 Lars M

Herr/Dam.
    Grymt starkt att vinna i helgen.
    Njut sen......ladda om igen

• 25 aug 2013 Ronney Lantz

Ja har skrived di nonn gång ijan att ja bler rent våd i yjnen å e så nu osse, ser knapp va ja skriver.

Härligt pågar och en bättre avslutning av denna schysta tiffahelg kan man min själ inte önska sig. Och grattis till tösernas med diverse andra tiffalag också vill jag tillägga. FORZA TIF!!!!

• 25 aug 2013 Publik

1-3 Tufvesson i 86:e