Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 11 sep 2013 Dödsängeln

Har W och sektionen helt tappat intresset och motivationen att stanna kvar i div III? Allt som hörs kan väl inte vara sant? För då är det synd om medl , fans och ideella krafter.

• 11 sep 2013 Förvånad

Vad händer herrar A.
    Irland,inställd träning.

• 9 sep 2013 Mikael Björk

Galler med de högre gallerna, stor nog att lasta granar i. Obromsad och jäkligt billigt.

• 9 sep 2013 släp?

vad önskas?
    kapell.kåpa,galler eller ?

• 8 sep 2013 Mikael Björk

Se under nyheter. TIF vill köpa bra och billig släpvagn. Vi nyttjar släp flera gånger i veckan. Vet du någon som skall sälja sin släp är TIF intresserade. Kontakta isf Robin Lindén eller vårt kansli/Karin. / mvh Micke

• 8 sep 2013 little big man

Kan inte vara sant. dödsängeln kan väl inte ha rätt om att W inte var närvarande i så fall starka skjäl om han inte fans på plats bra om totte kunde spela några av dom sista matcherna hans vinnar skalle behövs.kommer nu sektionen skicka grattis till skinkan för alla hans mål då derbyt närmar sig. eftertanke

• 8 sep 2013 dödsängeln närmar sig

finns det någon möjlighet att huvudtränaren och totte kan deltaga på våra sista ödestigna matcher ? när w är borta så borde kanske en kraftfull sektionsledarmot sätta sig i båset . tyst som en mus i går från båset

• 8 sep 2013 Randig

Tyvärr blir det nog Derby mot Lunnarp nästa år. Tabellen brukar inte ljuga efter 22 omgångar.

• 7 sep 2013 Ronney Lantz

Efter ledning med 0-1 efter första, vad hände sen? Illa och nu får det min själ vara nock med 2-1 förluster!!
    Men fortfarande så har vi väl det i egna händer och nu hoppas jag verkligen om så inte är fallet redan att finska ordet sisu präntas in i allas huvuden för vi ska bara hålla oss kvar, allt annat är ett i mina ögon ett stort misslyckande. Kom igen!!!

• 7 sep 2013 Modig

Oooops !! 2-1 räcker iaf